Tema: Re: vidaus dazai
Autorius: S&T
Data: 2009-05-01 11:35:37
na taitu nueik i bet kuria parduotuve ir spalva rinkis pagal palete...
(nebent nezinai kas tai per zveris)
o ne chia klausinek kukie dazai baltai melyni, kokie baltai geltoni...
pasiimsi palete ir issirinksi atspalvi.
tada pasirinksi atsparumo klase ir pasiklausi kainos.
tada jau aini i kita parduotuve ir lyginiesi pagal kaina atsparuma "kokybe"