Tema: Re: Ar gruntuoti betona priesh parketlenchiu klijavima?
Autorius: Matumba
Data: 2009-04-30 13:56:52
irgi Vilniaus Parketas (trisluoksnes parketlentes), pagrindas -- betonas
(shildomos grindys). Siulo klijuoti Bona R-850 klijais (vieno
komponento, kai sudzhiuna buna kaip guma) priesh tai nugruntavus Bona
R-410 gruntu. Tas gruntas ir kainuoja. Kai paklausiau kas chia per
stebuklingas gruntas sako mol kaip hidroizoliacija (angl. Bona puslapyje
'moisture barrier'). Tai vat klausimas man ir ishkilo, kam ten ta
hidroizoliacija. Jau blyn vien klijai kainuoja 25 LTL kvadratas.