Tema: Re: Akumuliatorinis Metabo is Stokkerio
Autorius: Saulius74901
Data: 2012-12-05 13:47:56
Nu ka as zinau, bet sprendimas turet prie ukio toki daikta, kuris nepilnai
isnaudojamas man biski keistas atrodo.
Nebent tavo pasakymas prie ukio reiskia kokio nors namo statybas,
rekonstrukcija ar pan??
kazkada senukuos papirkau SKIL 14.4 V uz 150 gal. Akumai mire greit,
atnaujinau juos pats uz 70 Lt komplektas. Tai aria jis vargselis iki siol 6
metai jau, sodo namelio rekonstrukcija su visais paskraidymais atlaike. Gal
jis nebus toks lengvas ir patogus, stabdziai ar sankabos ne taip tiksliai
veiks, bet uz tos makitos kaina 3 tokie gausis jei ne 4 tai kazi kokiu
reikalavimu ir negaliu kelt.
Kad prie ukio kazka turet reikia tai suprantu, bet argi saudom is patranku i
zvirblius?