Tema: Re: Del elektros i skypa
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2012-12-01 19:10:07
"Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
news:k96rci$nol$1@trimpas.omnitel.net...
> Paskaityk kurioj vietoj tas prijungimas daromas :)

20. Elektros įrenginių prijungimo prie elektros tinklų taškas (toliau –
prijungimo taškas) – elektros tinkluose tiksliai nurodytas taškas, kuriame
elektros tinklų naudotojo įrenginiai prijungiami prie elektros energijos
perdavimo sistemos ir (ar) elektros energijos skirstomųjų tinklų. Prijungimo
taško vieta nustatoma nuosavybės ribų akte ir, jei nenurodyta kitaip,
sutampa su šiame akte nustatyta elektros tinklų operatoriaus ir jų naudotojo
elektros tinklų nuosavybės riba. Prijungimo taške esančius elektros tinklų
įrenginius nuosavybės teise ar kitais teisėtais pagrindais valdo elektros
tinklų operatorius.

Iš Lesto sąlygų:
Nuosavybės ir turto eksploatavimo riba – 0,4 kV komercinėje apskaitos
spintoje ant 0,4 kV elektros kabelių linijos, nutiestos į Gamintojo vidaus
elektros tinklą, prijungimo gnybtų.

Aš tai suprantu, kad spinta stovės ant gamintojo sklypo ribos. Ar klystu?