Tema: Re: Pirties prieziura
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2012-11-22 22:48:49
Kikenu jau geras penkias minutes :)) Pozicija, manau, teisinga is paties
principo :)
O jei rimtai, tai jau pats papasakok apie algicidus, as meciau infa nes
maniau, kad bus naudinga, juolab pati prase. O dabar jau kad zinau, kad infa
patenka ten kur reikia ir be manes, tai gal as nezaisiu sugedusio telefono
:) Juolab nelabai esu uz visokias chemines priemones. Jei pirtis kazkiek
susitepa, reiskia naudojama pagal paskirti. Geriau papasakok, ar patogi?

--
Isskirtiniu pirciu irengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf