Tema: Re: o bet taciau ir visgi ne - Kondensatas ant stiklo paketo
Autorius: Arturas | www.langucentras.lt
Data: 2012-11-21 09:50:44
apie ka mes kalbam? ijungi rekuperatoriu ir isidziovini angokrascius?

tai taip px ir leidziantis stogas slapancios sienos ir tt
sakai prie ko cia tau langai - kadangi tai akiai vaizdu ir tampa beveik #1
problema namuose gruodzio - vasario men

su langais turiu mazai ka bendro siai dienai

--
___

Artūras Brazas
mob. +370 655 40000