Tema: Re: Del namo radiatoriu parinkimo
Autorius: Statybininks
Data: 2012-11-15 10:28:07
jei nori grynai teoriskai, tai reikia tada pateikti i n duomenu:
sienu silumine varza
langu plotas ir silumine varza
namo sandarumas
kambario vieta name (siaure, pietus ar kt)
norima kambario temperatura (vieniem 20 per daug, kitiem 24 per mzai)
kambario turis

tikrai manai verta?:) o siaip standartine teorija teigia 100w/m2, bet
naujuose namuose cia yra absurdiskai daug