Tema: Re: Grindinis ar radiatorinis sildymas
Autorius: MaRiUs
Data: 2012-11-12 11:28:54
Statyk fankoila, pliusai - super greit uzshyla, jei reikia ka nors
garaze veikt, nera vandens vamzdziu garaze, jei nori gali is fankoilo
isdrenuot ir garazo nesildyt, nes jis statosi palubej, nereikia
papildomo ziedo radiatorinio, nes sekmingai vekia ir su grindu vandeniu,
gali padaryt automatika, kad fankoilas issijungtu atsidarius garazo
durims.....

Minusai - kainuoja ~650-700, plius ortakiai plius daviklis (~50)

Pas mane taip padaryta ir viskas puikiausiai veikai jau du metai.....

--
MaRiUs,
Kaunas