Tema: Re: keturbučio kotedžo pridavimas
Autorius: CodeC
Data: 2012-11-11 22:29:50
On 11/11/2012 08:12 PM, CodeC wrote:

> nu pvz banko sankcijos, cia aisku tik paskolos atveju, bet kadangi tai
> daznas variantas (busto paskola), tai reik turet galvoje.
> nzn kaip su gyv. vietos deklaravimu, gal ir galima 'statybose'
> deklaruoti, bet man cia tiek pat logikos kiek deklaruoti 'va tuose
> plikuose sesiuose aruose priemiescio soduose'.

tai viskas fain. tik kitais atvejais buna niuansu. pvz, kada butent
isipareigoja priduoti? iki sumokant pinigus? jei taip, tai ok. jeigu
'kazkada', tai gali ir nukentet. ypac kai perkamas va toks 'butas
pusiau', kurio kita puse statytojas parduoda isvis net be dalines
apdailos. toki pardaves, jis jau niekaip nebegales uztikrinti pridavimo
laiku, t.y. busi priklausomas nuo kaimyno. o statytojas i ta laika gali
ir isnykt, ir bankas tokiu atveju rurins tave, o ne kazka kita.
reik sutarti atidziai skaityt ir irasyt sau palankias salygas, o jeigu
pardavejas su tuo nesutinka - reiskia ne siaip sau.