Tema: Re: Peliu atbaidymas
Autorius: klwn
Data: 2012-11-08 09:19:10
Siaip pernai vargau labai smarkiai.. buvo prisiveise tuntais.. ant
spastu po tris mazylius vienu sykiu prispausdavo.. , isgelbejo tik
nuodai..  visa gimine dingo.. tai ir dabar laikau nuodu paberes
kampuose, karts nuo karto dingsta po grudeli, bet bent jau peliu
nematyt.. Nuodai gerai tuom, kad uztenka kelioms pastipt ir visos
likusios nesa muila.