Tema: Re: Diedukai siandien dirba ar ne?
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-11-02 01:00:02
as irgi siandien nuvaziuoju i Senuku bangini, kad nusipirkt sio bei to
statyboms, ir atsiremiu i uzrakintas duris. Pagooglinau telefone, tai radau
kazkoki straipsni, kad pasirodo cia tik Senukai geradariai savo
darbuotojams, o daugumuma kitu prekybcentriu dirba kaip dirbe. Tai
apsiprekinau Ermitaze. Bet jei taip po teisybei, tai as palaikau senius, ner
cia dirbt per valstybines sventes. Visi galejo uzsidaryt sau ramiai ir nieks
nebutu numires. Apie prarastas pajamas irgi galima nesneket, nes jei tau
kazko reikejo, tai ta daikta nuspirksi ir kita diena. Aisku, jei yra
dirbanciu ta diena konkurentu, tai beda. Uz tai ir sakau, kad reikejo
visiems uzsidaryt.