Tema: Re: Kavos aparatas į ofisą
Autorius: mindau
Data: 2012-11-01 18:06:01
galima tiesiog daryti dviguba puodeli ir nereikes nieko dasipylineti.
net ir naudojant vandens filtrus periodiskai rekomenduojama atlikti
nukalkinima (jei filtro nenaudoji nukalkinimas kas 200 puodeliu). tai zinoma
sioks toks tarnavimas aparatui, bet nepalyginamai pigesnis reikalas nei
filtrai.
valymas lygiai taip paciai kas 200 puodeliu.. galima aisku ignoruot ir to
nedaryt, bet visa tai itakos kavos kokybe ir aparato ilgaamziskuma.