Tema: Re: Grindinės dangos pasirinkimas
Autorius: dz
Data: 2012-10-30 19:22:51
>1. Lakuotos atsparesnės braižymam, bet vis vien žymiai minkštesnės nei
>laminatas ir po metų atrodo baisiai.

minkstesnes, bet po metu pas mane atrodo kaip naujos iskyrus maza duobe kur
krito vaza astriu kampu, manau turetu tempt kokiu 10 metu (pagal garantija
raso 30:)), parketlentes lenkiskos barlinek, 7 lako sluoksniai gamykliskai,
klijuotos prie betono, tiesa kainavo 160lt/m2

>2. Alyvuotos - natūralios, nesunkiai peralyvuojamas kasmet. Lengvai
>užtaisomi pažeidimai. Bet jei nevargti tai po metų atrodys baisiai.

Po metu atrodys tikrai normaliai, pas drauga yra, tai tas dar per 5 metus ne
kart neperalyvavo, tai tokios biski pasitryne, nu ne kaip lakuotos blizga,
bet i aki nekrenta, kad negrazios

>3. Šildomoms grindims reikia dėti 12 mm storio, nes 14 mm daug prasčiau
>praleidžia šilumą.

kazkiek prasciau, bet px, 12mm mazas pasirinkimas

apie alloc atsiliepimai geri, bet imho namuose, jei biudzetas leidzia tai
tik parketlentes (ir klijuot), antrame aukste as turiu laminta, gailiuosi
kad dejau, ant medzio daug maloniau gyvent nei ant plastmases

"Jager"  wrote in message news:k6oeqh$iin$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu kolegų užklausti dėl grindų dangos pasirinkimo.
Renkamės dangą pirmam namo aukštui t.y. svetainė, koridorius ir du
kambariai. Šildomos grindys.
Name 3-4 asmenys. Renkamės iš kainų lygio:
30-70 Lt/m2- laminatas ir 70-120 lt/m2 - parketlentės

Mitai/nemitai apie parketlentes
[...]

Mitai/nemitai apie laminatą.
1. Antistatinis laminatas buna tik už brangiau t.y. vidutinių parketlenčių
kainos lygyje (Alloc).
2. Būtinai reikia pirkti su impregnuotais kraštais ir su grioveliais, nes
kraštai nepakils. Ir dar per griovelius lengviau šiluma praeina.
3. Geriausia pirkti 10-12,3 mm storio, nes tada barškėjimas mažesnis, o ir
atsparumo klasė didesnė. (čia man dar tokių reikėtų suvedant virtuvės
grindis :) )
4. Laminatą susidėjai ir min 10 metų pamiršai - jokio vargo.

Jei nesunku palikit savo argumentuota nuomonę prie kiekvieno mito/nemito, o
jei reikia ir papildykit ... :)

--
Jager