Tema: Re: Knauf ekologiška vata
Autorius: gnt
Data: 2012-10-22 20:57:10
Tie nusiskundimai turbut mano buvo rasyti. Bandziau 3 vatas:
1. sita knauf apie kuria cia kalbama
2. rockwool mega ten kazkokia
3. parock extra

Vata dedu pats, tai pirma kai isbandziau deti sita knauf, tai nors nebuvau
niekada dejes jokios vatos, supratau kad tai yra kazkas tokio ko jokiu budu
negalima deti i savo stoga. Tada nusipirkau rockwool, daug geriau, bet
vistiek nesamone. Tada nusipirkau paroc ir supratau, kad jam lygiu nera.
Beje net ir paroc buna kokybe skiriasi, ir tarkim lyginant stori 7.5cm ir
10cm , tai 10cm daug kokybiskesne vata, nezinau kodel taip yra.
O kas blogai, tai storis neatitinka realybes, vienur storiau kitur ploniau,
prie tos Knauf net liestis negalima lieka issipaudusi :)
Cia mano nuomone, ji gali nesutapti su kitu :)