Tema: Re: pigus mazutis sklypukas
Autorius: Tomas
Data: 2012-10-22 12:34:19
On 2012.10.22 11:28, someone wrote:
> O kas cia tokio - paziurek kaip Kaune Zaliakalnyje pastatai sustatyti -
> po tris namus sienomis remiasi ir visuose zmones gyvena.
> Gal kazkda ten tik sadeliukai tipo turejo buti...

Aš pats ten užaugau. Turbūt nepilnai 5 arų sklype telpa 2a. namas,
garažas. Seniau (kai buvo kas užsiima) ten tilpo dar ir daržas,
vaismedžiai, vaiskrūmiai, rožynas, alpinariumas, kiti gėlynai ir
dekoratyviniai krūmai. Pasikeitus gyvenimo realijoms vis dar telpa
vaismedžiai, 3 automobilių stovėjimo vietos, gėlynai, krūmai ir tiek
vejos, kad nusibosta pjaut. Yra ir kur šašlyką iškepus suvalgyt, ir kur
hamaką pakabint ...