Tema: Re: vandens telkinio apsaugos zona
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2012-10-14 00:06:39
hmm ir as perskaiciau.

Punkto redakcija nuo 2013-01-01]

127.9. statyti naujus gyvenamuosius namus, vasarnamius, ūkininko ūkio ir
kitus pastatus paviršinio vandens telkinio pakrantės juostoje ir 50 metrų už
jos ribų, išskyrus miestų, miestelių ir kompaktiškai užstatytų kaimų
(didesnė kaip 3 hektarų užstatyta teritorija, kurioje atstumas tarp pastatų
ne didesnis kaip 50 metrų) (bet visais atvejais – potvynio metu
neužliejamoje teritorijoje).

Pastatus taip pat draudžiama statyti pakrančių šlaituose, kurių nuolydis
didesnis kaip 10 laipsnių.
--
www.butunuoma.lt
www.arenda-kvartir.lt