Tema: Re: anga duryse
Autorius: golfietis
Data: 2012-10-11 11:37:18
Buvau nusipirkes is Kikos toki su magnetiniu uzraktu - ant katino kaklo
pasikabina toks antkaklis su magnetuku, kai prieina prie dureliu, jos
atsirakina. Pirkau didziausias dureles, gerai kad duryse skyles
neispjoviau - netilpo mano kovinis 7kg katinas pro jas... Teko grazinti.

Jei svetimi katinai neina, tai tada nebutina to uzrakto - tokios durels
zymiai pigesnes.

Salcio manau prieis, nes gi ten plastmases gabaliukas tos dureles, be to
aisku jei katilinej silta, tai klausimas ar neuzsals jos isvis...