Tema: Re: Pertvaru griovimas
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-10-10 19:13:06
bet jei tai nuosavas namas ir esat du bendrasavinininkiai, su kaimynu labai
blogai kad bijai jog tave įskųs? ar kam tau tas oficialus projektas?
susirandi konstruktoriu, paskaičiuos pabraižys ir įsirengsi sau..

"gintaras"  parašė naujienų news:k53nf1$nb4$1@trimpas.omnitel.net...

Daugiabutis -  trys butai ir daugiau.
Bet darydamas kapitalini remonta , kaip tavo atveju, turi gauti
bendrasavininkiu sutikima. Rastu, ant projekto.
Privalai!

Gintaras