Tema: Re: Q: frezeris
Autorius: astrus.peilis
Data: 2012-10-10 18:20:09
ant tokiu, kur 1,1kW padaro asi taip, kad neprisitaikysi 12mm canges.
netelpa kotas gilyn.
visu pirma mazai jegos, atitinkamai nenumatyta nei jegos prasme nei saugumo.
nes prietaisas lengvas ir su 12mm freza bus nestabilus.
Nuo 1,4kW jau yra 12mm. Bet tik keli variantai, pas likusia dauguma tik nuo
2kW 12mm komplektuojasi.