Tema: Re: Tarpai tarp plyteliu
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-10-10 12:09:06
Prisidedu prie klausimo.
Pas mane dėl tingumo keletas juodulių įsimetė, bandžiau su visom įmanomom
chemijos išbalinti, - fiasko visiškas.
Dar galiu parašyti, kad bandžiau gramdyti, bet tarpo užpildas kietesnis nei
plytelės, po dviejų plytelių kampų nuskylimo nebetęsiau to darbo.
Girdėjau, kad yra kažkoks plytelių tarpų balintojas pieštukas, bet įtariu,
kad jis skirtas tik užmaskavimui tų juodulių jei nori parduoti butą ar pan.,
gal kas turi patirties su tuo pieštuku?

Mindaugas

"2ju"  parašė naujienų news:k53avv$94t$2@trimpas.omnitel.net...

jei yra galimybes, su karcheriu pabandyk nuplaut