Tema: Re: Kronotex laminatas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-10-10 11:25:12
2012-10-10 09:33, haden rašė:
> Pristosiu :) pas mane irgi šildomos.
> Šitas (Quick Step Uniclic Plus)
> http://www.parquet.lt/en/Underlay-Quick-Step-Uniclic-Plus-%282-mm%29.408
> gal?
> 200 mikr. plevėlė + IZO-FLOOR THERMO kitas variantas apie kurį galvoju.

Pas mane 2 kartus pigesnis. Melyna. Plevele GAL reikalinga kai
ijungiamas sildymas ir atsipalaiduoja dregmes perteklius betone. Ir kas
gali laminatui atsitikri nuo tos dregmes? Isivaizduokim, kad laminatas
per vasara prisigere garu, issiplete, o ijungus siluma del too
susitrauke, bet del silumos issiplete.

Pagrindas pas mane ar ne po 3,.. lito kainavo. Kiek pinigo liktu, jeigu
pirkciau atskirai 200 mikr plevele ir pigiausia/ploniausia pagrinda?
Anksciau po parketu dedavo kartonini popieriu ir tai buvo visas
pagrindas. Neteikiu jam dideles reiksmes. Esminis man momentas tas, kad
jis butu kuom plonesnis, kad butu kuom laidesnis silumai.