Tema: Re: polistirolas į medinį karkasą
Autorius: bzik
Data: 2012-10-08 11:53:11
Tai negyvenamos patalpos, kurias reikia apsaugot nuo minusinės t. Man reikia protingai panaudot likučius, jų neišmetant. Jei visai konstrukcijai reikia ~7m3, tai kodėl nesukišt 2m3 polistirolo? Jei labai blogai tiesioginis polistirolo sąlytis su medžiu, nematau problemos padaryt mažesnio pločio plokštę, kraštus apkamšant vata.