Tema: Re: skalbimo masina ir dziovintuvas
Autorius: domo
Data: 2012-10-11 16:21:03
tai kokie internetiniai adresai, patikimesni

"kaiser"  wrote in message news:k56gnn$amr$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkaip man iš interneto labiau patinka pirkti. Konsultantais
parduotuvėse vis vien nelabai gali tikėti. Jau geriau supermamas
pasiskaityti prieš renkantis, daugiau naudos bus ;) Kainos internete
praktiškai visada žemesnės. Plius, 7 dienų grąžinimo taisyklė jei kas ne
taip.

--
kaiser