Tema: Re: modulinis namas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-09-26 08:02:30
> Beja, Vidai, tau dar vienas pavyzdys - Šveicarijoj yr tikrai nemažai
> daugiabučių, kurių gyventojai privalo balkonuose augint tam tikros
> rūšies ir spalvos gėles. Ir visi augina, niekas nesiparina ir nepyksta.

O tu gal kartais nepastebejai, kad ten nera nei vieno emigranto is
Lietuvos ir ne tik is Lietuvos.

> Gausiai gražu ir jauku. O pas mus kas? Kiekvienas daugiabučio balkonas
> vis kitaip įstiklintas, vienas medinis, kitas plastmasinis, trečias
> berėmis - vienam gėlės, kitam kaktusai, trečiam buteliai, ketvirtas
> visai nestiklintas... Nu visiškas bardakas. O tu dar siūlai ir su kpd

O tu neatsimenei, kad tuose daugiabuciuose pries 20 metu buvo draudziama
stiklinti balkonus. Ar tu nepagalvoji, kad valdzios reikalavimas
islaikyti tvarkinga namo isvaizda buvo ne siaip sau is dyko buvimo
palauztas.

> objektais tą patį padaryt? Aš tai sakyčiau priešingai - reik griežtint
> savininkams savo turto priežiūrą, kad tvarka būtų.

As jau minejau, kad Rusijoje grieztino, grieztino kol Stalinas neivede
trokes; prie sienos ir kulka i kakta. Nenumanai kodel taip padare?
Pasaulyje pilna tokiu bantustanu, kuriuose tvarka griezta, o
nusizengusius akmenimis uzmeto. Todel ten apie didmiescius kyla
priemisciai sukalti is lentu. Buna kai kur juos su buldozeriu nugriauna,
o jie ir vel atsiranda.