Tema: Re: grindys ir komunikacijos ant ju
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-09-21 14:41:41
na aisku. O tai tuomet kaip del polistirolio, jei niekas nesides tarp
sluoksniu, ar yra prasme 2 sluoksnius kloti, gal geriau tik 1? Jei tik yra
pardavime tokio storio 15cm, dar neziurejau, tiesa snekant. Ir susijes
klausimas, gal kas zino gera vieta isigyti to polistirolio? imant man
reikiamus 17kubu EPS80 UAB "Silputa" siulo po 173lt uz kuba. Yra kur
juntamai pigiau, bent 10proc? Dar ivertinant ir transportavimo kastus, nes
"Silputa' tai randasi netoli nuo statomo namo.