Tema: Re: vamzdžio apšiltinimas kevalais
Autorius: Donatas
Data: 2012-09-19 08:22:51
Nesu siltines butent vamzdzio kevalais, bet esu beveik 100% isitikines , kad
administratorius daro toki viniavima del taupumo: paparasta vata ir kokia
plevele tikrai pigiau nei normalus kevalai ir kaip tik tokiu atveju reikia
kruopstumo viniojant kiekviena sluoksni. Su kevalais kaip 2x2 prapletei (jis
yra ipjautas) apgaubei vamzdi ir uzklijavai juostele (kuri yra ant kevalo).
Vienintelis minusas alkunes , kurioms taip pat yra spec. detales tik jau
kaina labai uzkelta, tai jei "lausi" is paprastu kevalu  tai gal ir reiks
ideti pastangu. O siaip dar gali naudoti juosta spec. lipnia sildymo
medziagu sujungimimui (aliuminio folijos lipnis jei neklistu), kuria dar
gali papildomai sujungti du kevalus ziedu.
Apie sildyma kevalais gali rasti Paroc.lt puspalyje

Sekmes