Tema: Re: Stogo siltinimas dregnoje patalpoje
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-09-17 13:38:39
per 3 metus..

aš galvoju dėl prastos ventiliačijos čia dižiausia problema..

galbūt tie 5cm vatos pasikeitus sąlygoms greičiau atiduodą prikauptą drėgmę
atgal nei tą padaro polistirolas.. bet jei nuolat drėgna mano manymų ar prie
eps ar vata reikia dėt plėvelę..

"Donatas"  parašė naujienų news:k36ljn$qi5$1@trimpas.omnitel.net...

Per kiek laiko taip ivyko ??? o kas tada vyksta su vata jei net eps ideria ?

Nes zadejau vata deti, gal del sazines ramybes EPS 50 , bet kad jis galetu
imirkit net nepagalvojau.