Tema: Re: Lietuviškų AGTCYJU ypatumai (kartu.lt, grupinis.lt ir t.t.)
Autorius: bzik
Data: 2012-09-13 10:09:41
Retais atvejais ten šis tas normalesnio visai priimtina kaina išlenda. Pvz. vakar dėl įdomumo pažiūrėjau kažkuriame tinkle stumiamo Jura kavos aparato kainas. Taip modelis nebegaminamas, bet kaina kelias šimtais pigesnė, nei shopuose.
Esu domėjęsis keliais niekučiais ir svarstęs jų siuntimąsi iš UK. Vėliau radau grupiniuose gerokai pigiau.
Vienu metu gan nebloga kaina stūmė fiskars peilių rinkinį. Pavasarį pražiopsojau Linosepo 50proc. akciją, tad sodybos kampo pabaigimui teko pirkt brangiau.