Tema: Re: statybiniai klausimai - grindu betonavimas
Autorius: Arvydas
Data: 2012-09-13 09:06:49
nu tai vat, kad net nerandu kas užsiima nuoma...
Tada galėčiau ir pasiskaičiuoti, jei žinočiau kainas.

Arvydas

"manachas"  parašė naujienų news:k2qr83$8g9$1@trimpas.omnitel.net...

kazin ar apsimoka nuomotis technika, reiktu gerai pamastyt - ar neiseis
nuoma apylygiai tiek, kiek sumoketum is karto meistrams ir pats nesikrustum
keleta diena (man abu aukstus padare per 2 dienas).