Tema: Re: ivaziavimo pralaida
Autorius: Drambliukas
Data: 2009-04-29 17:32:27
Ar nera kur nors aplink Kauna plastikinio vamzdzio 1m-1,5m su vidiniu
diametru ~40-50 cm ?
   Atsakant "Bzik", yra dar toks daiktas senukuose kaip plastikinis ar
betoninis metro ilgio (susideda kaip lego) ir 20-30cm gylio bei ~10 cm
plocio "griovys" su diuraliuminio arba plastikinemis grotelemis. Ant sito
galima su sunkvezimiu vazineti.
Neradau nuorodos, panasus i sita tik gylesnis, nes sitas atrodo skirtas prie
stogo.
http://www.senukai.lt/p.php/santechnikos-prekes-saunos-ir-zidiniai/san-vand-kio-ir-kanalizac-prietaisai/drenazo-sistemos-oxid/latakai/latakas-su-grotelemis-euroline-400262638700-2.html?alist_tab=articles