Tema: Re: Grezinys Vilniaus raj.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-29 10:01:50
Aciu, ka name dare chalturscikai - viskas kiu. Norisi rimtos kontoros.
Nebent pas chalturscikus susizinoti kokiame gylyje vanduo pas mane. Gali jie
tai gerai padaryti ir kiek kainuotu toks malonumas ? Nes pas mane dabar ish
shulinio vanduo, tai jau "očkuju" - dar menesis tokios sausros ir eisiu iš
Vilneles su nasciais vandeni semti... O mano jaunas organizmas sutvertas
groziui,o ne tokiems ekstrymams....