Tema: Re: duju ivedimo kainos (skl.riba-namas; vidus)
Autorius: gintasma
Data: 2009-04-28 20:30:00
Praieta savaite. Siauliai. tiek paprase:) ir saskaita israse. Matyt
skirtinguose miestuose skirtingi ikainiai.
Nors kazkaip maniau, kad ta pati procedura turetu vienodai kainuot.

O i ankstesni klausima, tai radau zmogu, kuris uz 100 Lt/m ishkase
transheja, paklojo vamzdi, atsiveze visas komisijas, supilde visus popierius
(komisijos buvo realios, ziurejo kad viskas butu ok)

o mano santechnikai tik pastate dujini katila, indekla, seretifikata indeklo
montavimui, rozetes varzu matavimus suvadybino, uzpilde sistema vandeniu,
patikrino. ten keli simtai litu gavosi.
santechnikai tikrai geri mano nuomone. netgi suvadybino dujini katila apie
1000 lt pigiau nei maziausia mano matyta kaina internete

"htc" <1@2.3> wrote in message news:gt70fj$ct3$1@trimpas.omnitel.net...
> Gintai,
>
> o kaip tau isejo su 374lt uz skaitliuko pastatyma prasisukti ?
> Cia Vilniuje, ?! Šiais, praeitais metais ?
>

> "gintasma" <gintasma@freemail.lt> wrote in message

>>> 2b. Kamino ideklo idejimas