Tema: Re: Zaibosauga? \medziagu sarasas
Autorius: Evaldas
Data: 2009-04-28 17:45:00
Sita as suprantu, kad gavot leidima, nes projektui nereikejo ekspertizes, o
savivaldybeje i tokiuus dalykus niekas neziuri. Ir suprantu, kad namas
stovejo ir stoves. As tik matau, kad projektas padarytas "is lubu" ir tiek.
Jei tave tai tenkina tai OK, taciau esu sutikes viena gaisrininka Rokiskyje
kuris patikrino skaicaivimus ir rado, kad zaibosaugos apsaugos zona
neuzdengia 20cm stogo krasta. Teko perdarineti tiek projekta tiek pacia
zaibosauga. Mano minetam RSN skaiciavimo metodika pateikta, persiskaiciuok
:)