Tema: Re: rasto/dokumento, kad kaimynai nekeltu problemu del tvoros
Autorius: dede
Data: 2009-04-28 16:02:21
vienintelis man girdetas dokumentas - jei nori statyti ant ribos, turi gauti kaimyno rastiska sutikima. geriausia nueit pas notara ir pasirasyt su kiekvienu. jei statai savo pusej (prarasdamas tarkim 10cm savo sklypo juosta), sutikimo nereikia. turi laikytis STR reikalavimu del aukscio ir azuriskumo. jei nori nesilaikyti, turi velgi gauti kaimyno sutikima.
as pats, kad neieskot tusciu kaimyniniu sklypu savininku, nieko nederint, staciau savo pusej ir tiek.
o kas tau ta tvora darys? tegu ir pateikia ar brezini, ar bent samata, is kurios matytusi naudojamos medziagos; prirasysi aprasa tekstu, jei paciam pabraizyti sudetingiau. turbut ir islaidas noresi su kaimynais dalintis?
dar pagalvojau - kazkaip reiktu iforminti tvoros prieziuros darbus - pvz. perdazyma :) vienam jau atrodys nusiure, o kitam normaliai. gal kad kiekvienas savo puse priziuri?
cia tik mano pamastymai, gal kas jau yra ta dares, butu tiesiog idomu.