Tema: Re: Reikalinga zoliapjove
Autorius: Sharp
Data: 2009-04-28 12:07:35
buna dvitakciu, tik ju kaina uj ir jau ne megejams o tiem kas ish to gyvena.
USA gan populiaru gyvent ish zoles pjovimo. aishku uzsiima tuo mexikanai
daugiausia.
2taktes - gali varyt slaitais, kalnais ir t.t. su keturtaktem - reik
nepiktnaudziaut pasvyrimo kampu.
man atrodo husqvarna turi 1 modeliuka su 2takciu. kazkur maciau kazkokiam
kainininke.
O gal ten vikingas buvo.