Tema: Re: Ivertinkit santechnikos darbu kainas
Autorius: kaukutis
Data: 2009-04-27 19:19:33
jooooo:
      Darbas Kiekis vnt/m Vnt/m kaina, Lt Viso, Lt
      Grindinio šildymo išraitymas 133 20,00 2660,00

pas mane vien grindinis, t.y. 1200m tai gautusi 24000 :) planuoju, per pora
savaitgaliu be streso issivedzioti pats.
Kazkaip idomiai cia skaiciuoja....

      Grindinio šildymo ir radiatorių vamzdis 18 mm 800 5,40 4320,00

,,Tece" mazmenine nesiekia 4Lt su pvm, jau nekalbu apie nuolaidas.

Siulau dar atidziai pasiziurek, ka jie tau buria. Man irgi vieni siule
nuolaidas Tece medziagoms, tik perka jie is
kito prekybininko, kurio mazmenine kaina kokiu 20% min didesne nei
atstovybeje. O jie akis isverte aiskina,
kad nuolaida suteike :)

jei rankos nekreivos, ir laiko turi - gali ir pats pasidaryti. Padare firma
projektuka (tie patys, kurie pardave.
Uz tuos pacius),per tris savaitgalius, iskaitant putos suklojima
issivedziojau ir bandymus atlikau. Ten gi kaip
lego: uzmovei, prapletei, ikisai, uztraukei :)