Tema: Re: Hidroforas, ir spaudimas sistemoje
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-27 10:53:14
imho patikrini visa sistma ar hidraforas dirba gerai, ar membrana netrukus ar slegis tinkamas. filtrus jau patikrinai. Dar pasitikriniti riekia ar nera kur mechaniniu filtru, sietuku kurie galetu uzsikisti (man pvz vienas maisytuvas vos bego, pasirodo jo sietukas buvo uzkimstas siukslem) gal pries hidrafora kokie yra?
Na o toliau imi manometrus ir statai iavairiose vietose ir ziuri kurioje dalyje krinta slegis?

T:)