Tema: Re: zvyras betonavimui
Autorius: E=mc^2
Data: 2009-04-27 09:39:57
Taj jej turi kokia priekaba vaziuok i karjera. Man prireike smelio praeita
savaite, tai moterishke ishvijo. sake pats prisikasei tai ir vaziuok, negi
ash tave cia del tonos sversiu. Gerbiu.
Veiksmas vyko Pagiriu karjere. Tiesa prish metus su didesne priekaba taj
teko susimoketi 30 lt :) cia uz tris tonas.