Tema: Re: Vandens siurblys sulinyje
Autorius: ronkele
Data: 2012-09-13 19:54:34
dar variantas kad siurblyje esancios gumos baigiasi ir nubepakelia vandens.
buvo variantas pas mane kai guma pasibaige ir nekele vandens,komplekte buvo
naujos gumos tai pakeitus bedos baiges. siurblys senukinis marina vibracinsi
kazkoks.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 7011 (20120329) __________

http://www.eset.com