Tema: Re: Antena - Lietuviskom programom ziureti ir daugiau
Autorius: monaxas
Data: 2012-09-10 19:34:08
Dėkui už patikslinimą - esate visiškai teisus. Per savo tingumą parašiau
lakoniškai. Tik bandžiau užvest ant minties, kad "digital ready" ant antenos
tai tik marketinginis triukas, nes tokiam pasyviam prietaisui kaip antena
yra giliai pochuj ar ten qpsk ar ofdm.
Beje, gal aš jau atsilikau, bet vilnijos krašto gyventojai buvo lepinamo ir
jų krašte visi DVB-T kanalai buvo 21-60 kanalų diapazone.

"Drambliukas"  parašė naujienų news:k2iild$d9o$1@trimpas.omnitel.net...

Jei buti tikslesniam tai Monaxo atsakymas nera labai tikslus.
Jei esi netoli telecentro - uztektu 14 elementu decimetrines "skaitmenines"
antenos, jei
toliau kur ilgesnes decimetrines "skaitmenines".
Senesnes decimetrines antenos apima ne visa skaitmenini diapazona - nuo 21
iki 60 kanalo
nuo 470 iki 790MHz diapazonas. Tik, kad skaitmenines keli kanalai randasi uz
sios ribos -
reikalinga 470-862 MHz. Dabartines skaitemininei tv tinkancios antenos jau
apima visa si
diapazona.