Tema: Re: perforatoriaus
Autorius: Arasd
Data: 2012-09-09 09:24:24
geras, o mano patirtis kardinaliai priesinga.... Darbinis metabo buvo
droziamas kasdien kelis metus be problemu, tik laidas viena karta buvo
nusilankstes. Makita viena buvo i rankas papuolus ir nustebino blogaja
prasme kai nepavyko elementarios baltu plytu sienos su ja pragrezt. Atrodo
sukasi, kala o graztas i siena nelenda, net nesupratau kame bajeris. Kadangi
mano mineta patirtis sudaro po viena egzemplioriu, labai dideliu isvadu is
to nedarau, bet sau mieliau pirkciau metabo nei makita. Dabar naudoju is
Anglijos parvezta Hitachi - super daiktas. Maciau ir pas mus tokiu atsirade
pardavime, tik nezinau ar jie tokie pat kokybiski.