Tema: Re: Pusantro kubo betono
Autorius: Ostapas
Data: 2012-09-06 10:24:36
Same shit Vilniuj - nu gal tik vairuotojai bišk burba kad dėl tokių
šūdniekių paskui mašiną plaut reikia. bet toks jų darbas burbėt dėl visko.
nors nelabai turi jie dėl ko 3,14zdielint, nes kilometrų pas mane mažai ir
gauna minimalią stafkę kuri išeina didesnė nei kilometrų kiekis padaugintas
iš kilometro kainos :) ai nu ir pridedu porą kibirų vandens bonuso, kad
stopus nusimazgot vietoj galėtų :)