Tema: Re: pakabinamo tualeto apdirbimas
Autorius: AudLiut
Data: 2012-09-05 13:06:09
Jei gipsas judėtų, tai skilinėtų plytelių glaistas, o taip kolkas nėra.

O šiaip dėk ką nori, aš sakau iš patirties.

"gnt"  wrote in message news:k277k0$g8r$1@trimpas.omnitel.net...

kazin ar tas gipsas netrupa ten kaskart atsiesedus, su laiku gal ir
klibejimas atsirasti.
Per youtube radau du video, tai viename kiek suprantu komplektacijoje
pridetas metalinis lakstas, o kitame rodo deti gipsa
http://www.youtube.com/watch?v=4iR43pkfVHU
http://www.youtube.com/watch?v=MNS4f6edoZM&feature=related