Tema: Re: silumos siurblys oras - vanduo
Autorius: butunuoma.lt
Data: 2012-09-03 23:36:45
Taip ir maniau. Jei oras-vanduo sugebėtų palaikyti apie 60-65C temperaturą,
tai būtų gerai, tik ar tokių yra?
Kitas variantas  oras-oras, nors man patogiau būtų oras-vanduo.
 Ar prasminga naudoti oras-oras name, kuris nėra visiškai sandarus, bet
dalinai apšiltintas su pakeistais langais. Ar tai bus pigiau negu šildymas
su anglimis?