Tema: Re: Kamino/dumu licna siluma ...
Autorius: Laimis
Data: 2012-09-03 16:02:20
Night rašė:
> Na o kur kaminas lauke eina, kad ir apsiltintas kiek ten kokiais 5 cm vatos (pas mane 2 metrai tokio
> nerzaveikinio styro virs sumuryto kamino) tai sakai jis neatsala kai lauke minusine temperatura?
> Kondensato, beje, nei laso (stovi kibiriukas kamino apacioje).

Pats ir atsakei į savo klausimą.
Jei ištrauki iš šaldytuvo stiklinį butelį ir jis nerasoja, tai...?
(jis dar pakankamai šiltas).
Nekūrenamas pečius ir kaminas, žinoma, atšąla...
Tačiau kiek ir kodėl jis turėtų atšalti, net kai lauke minusinė
temperatūra, jei tu jį nuolat šildai ~160°C dūmais?
Žinoma, viršuje dūmas jau (gerokai) atvėsta, tačiau jei kaminas gerai
suprojektuotas ir pastatytas, atvėsta tikrai ne didelė kamino/indėklo
dalis ir/ar ne (daug) žemiau rasos taško. Tai jei ir pasikondensuoja kur
viršuje, vėl išgaruoja/išgarinama kondensatui patekėjus žemyn.
O deginant dujas rasos taškas kažkur ~50-60˜°C.