Tema: Re: pirties vidaus irengimas - kaip ? (KB!!!!)
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2012-09-03 11:43:46
Iškart nedidelis patarimas. Karkasą rekomenduočiau visada dėt kryžmai, t.y.
jei lentelės kalamos horizontaliai, tai tašas po jom vertikaliai, o
šiltinamo karkaso tašas - vėl horizontaliai.
Jei lentelės vertikaliai - atvirkščiai, tašelis po jom horizontalus (geriau
supjaustyt trumpesniais gabalais ir sukt su prakeitimais - prisegu), o
karkasas vertikalus.
Tai kryžmai suriša tarpusavyje medinį karkasą kas sumažina jo vaikščiojimą.

O dabar panagrinėkim, kas bus su aliuminizuotu popierium, kuris
pritvirtintas prie vertikalių tašų, jei vienas tų tašų nuspręs susisukt kaip
sraigtas? :) Tai yra viena priežasčių, kodėl aš dedu dar ir gkp.

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf