Tema: Re: Sugedo grindinis elektrinis šildymas. Help...
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-09-03 21:05:19
giliau, nepamenu ar užkniedyta ar mažais varžtukais užsukta, kad ir
užkniedyta su pakaitinta vinim nuimsi lengvai..

"Aras"  parašė naujienų news:k22re6$q75$1@trimpas.omnitel.net...

ten giliau, kur su plastmasiniu korpusu užkniedyta elektrinė plokštė? Nes
atsukus du varžtelius ir nuėmus ekranėlio plokštę niekur jokios relės anei
kondensatoriaus nematau.