Tema: Re: Saldytuvai Samsung...kaip?
Autorius: kaiser
Data: 2012-08-31 11:37:34
Prieš savaitę apie tuos pačius klausiau, bet atsiliepimų nesulaukiau.
Visgi surizikavau ir užsakiau iš e-senukų tėvams. Vakar pajungė tik, kol
kas jokių nemalonių siurprizų lyg nebuvo. Bent vizualiai ir
specifikacijose pasirodė patraukliausias toj kainų grupėj. Kilmės šalis
Lenkija, kaip ir panašios kainos "kilmingesnių" brand'ų.

--
kaiser