Tema: Re: dulkiu siurblys i kaima
Autorius: Arj
Data: 2012-08-28 11:20:59
eee, laudis kalba kad samsung - nera labai jau geri surbliai. Ta prasme veikt veikia, negenda, bet
nesandarumu turi daug.
Konkreciai apie cikloninius nepasakysiu (nors yra pas tevukus toksai jau kokius 5 metus, bet kazkaip
nei giria nei peikia, gamintojo neatsimenu, gali buti ir samsungas). Pas mane pati dar studentiskais
laikais dovanu gautas pigus samsungas - nu veikia nors tu ka jau >10metu, bet toks ispudis kad dali
dulkiu atgal I kambari paleidzia (P.S. dulkiu maiselis cia ne prie ko).
Tuo atzvilgiu surblys su vandeniu patiko (karscherio DS 5500 atrodo) - surbia taip pat, bet dusliu
beveik atgal nepaleidzia.

O saip rysium kad I kaima, galima ir statybinius dulkiu siurbliu pasvarstyti. siurbia gerai,
siuksliu telpa dafiga, filtrai tarnauja ilgai, turint nuosavas dirbtuves - butinas daiktas. Na, jei
aisku tik svetaine siurbti - tada geriau jau klasikini.

"Evaldas"  parašė naujienų news:k18nsr$a2a$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas gerai su cikloniniais ir dar daugiau - joku maiseliu juose apskritai
nera. Yra indas kuri reikia iskratyti kai prisirenka siuksliu, yra filtras
kuri reikia isplauti karta per metus ir hepa filtras kuris keiciams kas keli
metai arba gali buti nekeiciamas jei nesi perdem alergiskas.
Tiesa kalbu apie turima Samsung, modelio nepamenu, emem pati galingiausia
koks buvo senukuose.