Tema: Re: Skandinaviðki saitai su namø projektais
Autorius: Pjero
Data: 2012-08-24 17:26:41
reiks tamstą samdyt, nes konsultacijos mokamos  šiais laikais ;)

pradėjome karkasinį, kažką panašaus į šitą:
  http://www.anebyhus.se/uploads/tx_anebyhushouse/Produktblad_Nockvagen.pdf

1. kaip manai, pimam aukšte jei pertvaras pasimūryti dėl
tvirtumo/paprastumo/drėgmės baimės wc, duše, katilinėj..
2. vedžiojuosi lietaus kanalizaciją, kiek nuo pamato po žeme atvest
surinkimus lietvamzdžių ?

p.s. kolkas tik pamatai

???